A leggyakoribb probléma

A cég ahol dolgozom olyan tevékenységet folytat, ahol a munkavállalók nap közben nagyon sokat használják a telefonjukat. Rengeteg egyeztetés szükséges az ügyfelekkel, időpontok és találkozók miatt, de számos egyéb dolgot is a telefonon keresztül oldanak meg, mivel folyamatosan úton vannak. Van egy céges flotta, tehát senkinek sem a saját telefonját kell használnia, és bizony ennek a flottának a hibakezelése az én egyik feladatom. Kettőszázötven telefon van a flottában, és én azt gondoltam, hogy olyan nagyon sok sérülés nem fog történni a készülékekben, de hát ez nem valósult meg sajnos, mert majdnem minden napra jut egy hibabejelentés, baleset.

A leggyakoribb probléma a kijelző sérülése, aminek ugye a megoldása nagyjából mindig az iphone kijelzőcsere. Ezt követi a hátlap sérülése, és annak cseréje és később következik a fő gomb meghibásodása és annak javítása. Hála a jó égnek, olyan szervíz partnerünk van, hogy szinte élmény velük a közös munka. Igen profik és nagyon nagy szakmai tapasztalattal rendelkeznek, és rendkívül nagy rend és fegyelem uralkodik náluk. Nagyon könnyű velük egyeztetni és kommunikálni és nagyon gyorsan, rövid határidőkkel dolgoznak.

Én nem tudom hogy mi lenne velünk nélkülük, mert biztos, hogy sokkal nehezebb és bonyolultabb lenne, hogy ha mondjuk már csak a kommunikáció nehezebb lenne, mert mondjuk nem lennének ennyire rugalmasak. Biztos vagyok benne, hogy még hosszú időn keresztül velük fogunk dolgozni, mert látszik az állományon és az eszközök száz százalékos javításán – nem kellett lecserélni még egyszer sem a hibás készülékeket, mert mindig megjavították azokat – hogy igencsak megéri már emiatt is velük dolgozni. Ha cégem lenne, csak velük dolgoznék együtt, de ha bármikor a saját telefonommal bármi baj lesz, őket választom majd.